![]() ![]() |
| Jan |
Feb 20 2010, 12:57 PM
|
|
Legendary Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Loot Posts: 425 Joined: 5-March 09 Member No.: 350 Voornaam: Jan Achternaam: Buitenhuis Studie: Bedrijfseconomie |
het is alweer een tijdje weer bezig: de voetbalplaatjesactie bij de albert heijn. ik weet niet hoelang de actie nog duurt, maar ons album is nog niet vol.
mocht iemand nog plaatjes krijgen en er geen raad mee weten houden wij ons aanbevolen. onze ontbrekende nr's volgen nog. weest allen gegroet Jan (Wietse & Milan) |
| Bram |
Mar 2 2010, 01:10 AM
|
![]() Privé Charmeur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Senaat Posts: 1,915 Joined: 1-July 07 From: Hartje Arnhem Member No.: 191 Voornaam: Bram Achternaam: van Eijsden Studie: HTS Slooptechniek |
Jan,
viavia hoorde ik dat er bij de AH ook mogelijkheden getroffen waren in de vorm van dranghekken en spandoeken om daar te proberen voetbalplaatjes te bemachtigen samen met andere kleuters. Wellicht een goede mogelijkheid? Hou me op de hoogte van je vorderingen! Bram -------------------- Vice-preses H.T. Chips met biersmaak! "I have a drinking problem? Peck, you're Mormon. Compared to you we ALL have a drinking problem!" |
| Wietse |
Mar 2 2010, 04:23 PM
|
|
Kansloze vakantie vierder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Senaat Posts: 466 Joined: 25-August 07 Member No.: 240 Voornaam: wietse Achternaam: van loenen Studie: Geen |
Hee Jan,
doe eens Wat!!! ik wil wel weten welke nummer we nodig hebben;) of ga eens boodschappen doen -------------------- Soms moet je gewoon even stilstaan en genieten van het moment dat hard aan je voorbij rent. Omdat het leven mooi is! 'The Sun's Not Yellow, It's Chicken' "You can be my wingman any time." "The door is locked now, but it's open if you're true." "You gave me nothing, but it's all I've got." |
| Bram |
Mar 12 2010, 04:31 PM
|
![]() Privé Charmeur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Senaat Posts: 1,915 Joined: 1-July 07 From: Hartje Arnhem Member No.: 191 Voornaam: Bram Achternaam: van Eijsden Studie: HTS Slooptechniek |
hoe staat het met de verzameling?
-------------------- Vice-preses H.T. Chips met biersmaak! "I have a drinking problem? Peck, you're Mormon. Compared to you we ALL have a drinking problem!" |
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9th September 2010 - 11:07 23 |